جستجوی مطلب مورد نظر:

اضافه کردن کالا به فروشگاه
تعداد بازدید: 6862
3/9/2015 12:48:57 PM

برای اضافه کردن محصول پس از ورود  به مدیریت فروشگاه به زبانه کالای جدید رفته و

1.برای محصول خود نامی انتخاب نمائید.

2.دسته بندی(اگر تمایل داشتید ازدسته بندی خود استفاده نمایید که در راهنمای قبلی به شما آموزش دادیم)و در غیر این صورت همان گزینه ندارد را انتخاب نمائید و دسته بندی را از دسته بندی های پیش فرض سایت انتخاب نمائید.

نکته:انتخاب دسته بندی دلخواه است،شما میتوانید برای اضافه کردن محصول به یک دسته بندی از دسته بندی های پیش فرض سایت استفاده کنید.در این صورت در فروشگاه خود منویی نخواهید داشت.

3.قیمت محصول خود را انتخاب نمائید.

4.اولویتی برای نمایش کالا در فروشگاه خود انتخاب نمائید(این اولویت از 1 شروع می شود).

5.گزینه بعدی انتخاب تعداد روز آماده سازی است،به این معنی که اگر کالای شما آماده نیست می توانید زمان آماده شدن آن را بر اساس تعداد روزیکه در این قسمت وارد می نمائید به اطلاع خریداران برسانید.

6.اگر تمایل دارید کالای شما در قسمت کالاهای ویژه فروشگاه شما به نمایش در آید،این کالا ویژه است راعلامت بزنید.

7.اگر تمایل دارید کالای شما در قسمت کالاهای حراجی سایت به نمایش در آید،این کالا حراج است راعلامت بزنید و مبلغ حراجی آن را واردنمائید(به طور مثال اگر کالای شما ده هزار تومان است و مبلغ بعد از حراج آن هشت هزار تومان شده مبلغ 8000 را وارد نمایید)

8.موادی که در تولید محصول خود از آن استفاده نموده اید در قسمت متریال های مورد استفاده وارد نمائید.

9.در این قسمت با توجه به اینکه محصول شما در چه دسته بندی قرار گرفته ویژگی هایی برای آن در نظر گرفته شده که در این قسمت ویژگی ها را وارد می نمائید.(مثلا اگر کالای شما عروسک بافتنی است میتوانید ابعاد آن را وارد نمایید و همین طور رنگ آن را و ...)

10.در قسمت توضیحات محصول اگر توضیحی برای کالای خود دارید میتوانید اضافه نمایید.

11.در قسمت داستان الهام محصول به طور مثال اگر نقاشی خود را از طبیعت الهام گرفته اید می توانید داستان آن را برای دیگران نیز به اشتراک بگذارید.

12.در قسمت حمل و نقل شما باید وزن تقریبی کالای خود را وارد نمایید،انتخاب این گزینه بر روی هزینه پستی محصول شما تاثیر گذار است.

همچنین شما انتخاب می نمائید که هزینه پستی محصول در شهر شما یا به کل کشور رایگان باشد.با وارد کردن مبلغ 0 میتوان هزینه پستی را رایگان انتخاب کرد و یا باوارد کردن مبلغ با توجه به جدول شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با در نظر گرفتن وزن بسته هزینه را برای شهر محل سکونت خود و کل کشور انتخاب نمائید.

13.انتخاب عکس اصلی برای کالای خود،این عکس نباید از 100 کیلوبایت بیشتر باشد.به راهنمای تغییر سایز عکس مراجعه نمائید.

14.همچنین می توانید عکس های دیگری از محصول خود در گالری محصول وارد نمائید.

در نهایت دکمه ذخیره اطلاعات را بزنید.

نکته1:محصولات شما پس از تائید مدیریت به نمایش در می آیند.

نکته2:در انتخاب نام کالا و تصاویر آن دقت فرمایید،هر گونه نامی و تصویری که با شئونات اجتماعی، مذهبی، سیاسی و فرهنگی کشور مغایر باشد، حذف خواهد شد.