جستجوی مطلب مورد نظر:

راهنمای اپلیکیشن
تعداد بازدید: 6311
10/21/2017 5:40:22 PM

برای استفاده از امکانات اپلیکیشن عضویت در اپلیکیشن الزامی می باشد،ابتدا از منوی سمت راست بر روی عضویت/ورود زده و وارد صفحه ورود شده و از پایین گزینه ثبت نام در هنرمن را انتخاب کنید.

برای عضویت به عنوان فروشنده هنرهای دستی پیش فرض فروشنده و در صورتی که قصد خرید دارید به عنوان خریدار ثبت نام کنید و در غیر از دو صورت بالا اگر صاحب مزون هستید به عنوان فروشنده مزون ثبت نام کنید،برای این کار نیاز به یک ایمیل دارید.

پس از ثبت نام برای اولین بار ایمیلی تخت عنوان ایمیل فعالسازی به ایمیل شما می آید که با کلیک بر روی لینک فعالسازی کاربری شما در هنر من فعال خواهد شد.
در صورتی که ایمیل انتخابی شما جیمیل باشد میتوانید از دکمه ورود با گوگل برای وارد شدن به کاربری خود در اپلیکیشن استفاده کنید.

پس از ورود از منوی سمت راست و گزینه پروفایل میتوانید وارد پنل کاربری خود شده و از امکانات اپلیکیشن استفاده نمایید

قدم اول: تکمیل اطلاعات کاربری

قبل از هرچیز در هنرمن لازم است اطلاعات شما از قبیل آدرس،کدپستی،شماره تلفن و ... به صورت صحیح وارد شود،در صورت تکمیل این اطلاعات کالاهای شما در اپلیکیشن به نمایش در خواهد آمد.

قدم دوم:انتخاب عکسی برای پروفایل و پیش زمینه فروشگاه

در صورت تمایل برای زیبایی و هرچه بهتر دیده شدن فروشگاه شما بهتر است لوگویی تحت عنوان برند تجاری خود برای عکس پروفایل انتخاب نمایید،همچنین استفاده از عکس پیش زمینه به زیبایی فروشگاه شما کمک می کند ،اطلاعاتی نظیر بیوگرافی،قوانین فروشگاه و ... را نیز در این بخش تکمیل نمایید
این عکس ها پس از تایید مدیریت در فروشگاه شما به نمایش در خواهد آمد

قدم سوم:افزودن و ویرایش کالاها

برای افزودن کالاهای خود فقط کافیست بر روی آیکون به علاوه زده و مشخصات و عکس کالای خود را به طور کامل وارد نمایید،توجه کنید در این قسمت وزن کالا به گرم و قیمت به تومان می باشد.

در صورتی که کالای شما دارای ویژگی های متفاوتی است که این ویژگی ها بر قیمت و انتخاب مشتری تاثیر گذار است کافی است در قسمت ویژگی کالا "دکمه افزودن ویژگی سفارشی"  را انتخاب و اگر قیمت کالا بسته به ویژگی ها تغییر میکند گزینه "در صورتی که ویژگی بر موجودی و قیمت تاثیر می گذارد" را انتخاب کنید

دکمه های ویرایش کالا،حذف کالا،کپی کردن کالا (برای راحتی افزودن کالا) و نمایش کالا و نظرات کالا در عکس زیر نمایش داده شده است

گام چهارم: لیست تراکنش های فروش شما

در فروشگاه من می توانید لیست تراکنش های خود را مشاهده کنید و با انتخاب هر تراکنش جزئیات آن را مشاهده کنید،در صورتی که کالایی از فروشگاه شما خریداری شد،اگر کالای شما آماده است که اقدام به ارسال آن به آدرس خریدار کنید و اگر کالای شما روز آماده سازی دارد پس از اتمام مدت روز آماده سازی موظفید آن را پست نمایید و پس از آن کد رهگیری مرسوله را در قسمت جزئیات تراکنش وارد نمایید،پس از رسیدن کالا به دست خریدار و اعلام رضایت ایشان،هنر من مبلغ کالا را به شماره حسابی که در قسمت اطلاعات کاربری وارد نمودید برای شما واریز خواهد کرد