جستجوی مطلب مورد نظر:

قسمت های مختلف فروشگاه شما
تعداد بازدید: 7107
3/9/2015 12:44:27 PM

فروشگاه شما مکانی است برای آشنایی بیشتر خریداران با محصولاتی که ارائه می دهید و همچنین آشنایی با مهارت ها و هنر شما،همچنین شما می توانید قوانین خود را برای فروش داشته باشید (قوانین باید به تائید سایت هنر من باشد) خریدار باید با آگاهی کامل از این قوانین اقدام به خرید نماید.

به این ترتیب سایت هنر من زبانه هایی را برای آشنایی بیشتر کاربران با محصولات و مهارت ها و علاقه مندی و سلایق شما قرار داده است.همچنین امکان تماس کاربران با شما از زبانه تماس با مافراهم شده است.

1.زبانه بیوگرافی

در این قسمت اطلاعاتی از قبیل مختصری درباره شما،مهارت های شما قرار می گیرد.

2.زبانه قوانین فروشگاه

در این قسمت شما می توانید قوانین فروشگاه خود را داشته باشید،برای مثال شما در این قوانین قید کرده اید جنس فروخته شده تعویض می گردد ولی پس گرفته نمی شود.خریداران قبل از خرید از فروشگاه شما ملزم به خواندن قوانین فروشگاه شما شده اند.

3.زبانه تماس با ما

دراین قسمت کاربران می توانند با شما تماس برقرار کنند.

4.زبانه بلاگ

شما میتوانید در پنل کاربری خود در بخش بلاگ به صورت روزانه مطالب دلخواه خود را وارد نمایید،این مطالب از طریق زبانه بلاگ پس از تائید مدریت قابل مشاهده اند.

5.زبانه کالاهای مورد علاقه 

دیگر کاربران می توانند از طریق این زبانه کالاهای مورد علاقه شما را ببینند و به این ترتیب با سلایق شما آشنا شوند و به این ترتیب کالاهای دیگر فروشگاه هارا ببینند،شما در این بخش میتوانید کالاهای مورد علاقه خود را حذف نمایید.

6.زبانه فروشگاه های مورد علاقه

دیگر کاربران می توانند از طریق این زبانه فروشگاه های مورد علاقه شما را ببینند و به فروشگاه های دیگر هدایت شوند،شما در این بخش میتوانید فروشگاه های مورد علاقه را حذف نمایید.