جستجوی مطلب مورد نظر:

طریقه پرداخت
تعداد بازدید: 7114
3/9/2015 2:59:01 PM

پس از انتخاب کالای مورد نظر، با کلیک روی پرداخت الکترونیکی، به درگاه اینترنتی بانک ملت متصل شده و با داشتن یکی از کارتهای عضو شبکه شتاب به راحتی می توانید به صورت آنلاین، مبلغ خرید خود را پرداخت نمایید.
هنر من از طریق درگاه بانک ملت به شبکه شتاب متصل است و کارت بانک های ملت، ملی، صادرات، پارسیان، سامان، تجارت، مسکن ،اقتصاد نوین، پاسارگاد، کشاورزی، توسعه صادرات، صنعت و معدن و بانک سینا را می پذیرد.

پارامترهای لازم برای خرید اینترنتی :

1. شماره 16 رقمی درج شده بر روی کارت
این شماره در کارت همه بانک ها، بر روی کارت درج شده است.

2. رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم
رمز خرید اینترنتی، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خود پرداز ATM وارد می نمائید متفاوت می باشد. حتی این رمز با رمز اینترنت بانک که حساب خود را از طریق اینترنت چک می کنید، نیز متفاوت است.
در اکثر بانک ها زمانی که کارت خود را تحویل می گیرید، رمز خرید اینترنتی ندارید. برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی یکی از کارهای زیر را انجام دهید:

1.اکثر بانک ها امکان تعریف رمز خرید اینترنتی را در دستگاههای ATM خود قرار داده اند. به دستگاه خودپرداز بانک خود مراجعه کنید. کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را تعریف کنید.
2.به شعبه بانک خود مراجعه کنید و بگویید می خواهید رمز خرید اینترنتی دریافت کنید.

3.کد CCV2به صورت یک عدد 3 یا 4 رقمی مانند شمارۀ 16رقمی حک شده روی کارت، بر روی اکثر کارت ها حک شده است. مثلاً روی کارت های بانک های صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و... به صورت یک عدد 3 رقمی حک شده است یا در برخی از کارت های بانک ملت درج نشده است که عکس آن را در زیر مشاهده می کنید. در برخی کارت های بانک تجارت، کدCVV2 به صورت رقم 17، 18 و 19 بعد از 16رقم شماره کارت حک شده است. اگر بر روی کارت شما این کد درج نشده، با استفاده از راهنمای دریافت رمز دوم خرید اینترنتی (CVV2) می توانید آن را دریافت کنید.

4- تاریخ انقضاء
تاریخ انقضاء هم روی اغلب کارت های بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، نگران نباشید. از عدد 12 به جای ماه و از 99 به جای سال انقضای کارت استفاده نمایید.