جستجوی مطلب مورد نظر:

حمل و نقل و هزینه های پستی کالا
تعداد بازدید: 7126
3/9/2015 1:36:26 PM

در حال حاضر فروشندگان گرامی باید کالاهای خود را فقط  به صورت پیشتاز ارسال نمایند.

در صورتی که خریداری کالایی را سفارش داد در صورتی که آن کالا روز آماده سازی نداشته باشد،فروشنده موظف است تا 48 ساعت بعد از تاریخ سفارش کالا ،آن کالا را پست نموده و کد رهگیری مرسوله را در پنل کاربری ،زبانه فروشگاه من وارد نماید.در صورتی که کالا روز آماده سازی داشته باشد،ارسال کالا تا 48 ساعت پس از اتمام روز آماده سازی محاسبه خواهد شد.

نکته:هر گونه مشاهده و گزارش  تخلف در ارسال کالا به صورت سفارشی و غیر از پست پیشتاز توسط فروشنده که باعث دیرکرد رسیدن کالا به دست خریدار شود باعث معلق شدن کاربری شخص از سوی سایت هنر من خواهد شد.

هزینه پستی محصول هنگام ورود یک محصول توسط فروشنده مشخص می شود و شامل 3 انتخاب می باشد:

1.ارسال با هزینه خریدار

2.ارسال رایگان به شهر خودم،که در این صورت خریداری که در همان شهر محل سکونت فروشنده باشد،نیازی به پرداخت هزینه پستی ندارد.

3.ارسال رایگان به کل کشور که همان طور که از نامش پیداست خریدار هیچ هزینه پستی را پرداخت نمیکند و هزینه ارسال کالا کاملا رایگان است.

نکته:این هزینه ها با توجه به وزن دقیق کالا که فروشنده آن را وارد می نماید به صورت خودکار از روی  جدول پست جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

نکته:هر گونه مشاهده و گزارش  تخلف در وارد نمودن وزن غیر واقعی برای  یک کالا توسط فروشنده که باعث افزایش هزینه پستی شود باعث معلق شدن کاربری شخص از سوی سایت هنر من خواهد شد.